Ο σκοπός της λειτουργίας των Polis Hammam®-Polis Loutron® είναι να προσφέρουν στους επισκέπτες του υπηρεσίες ευεξίας-ευζωϊας υψηλής ποιότητας, για καλύτερη ποιότητα ζωής. Προκειμένου να εξασφαλίσουμε για όλους τους επισκέπτες μας μια άνετη, ασφαλή και χαλαρωτική εμπειρία  στους χώρους μας,  παρακαλούμε θερμά να σεβαστείτε την πολιτική λειτουργίας μας.
  1. Τα Polis Hammam®-Polis Loutron® προσφέρουν υπηρεσίες λουτρού, χαμάμ, μασάζ, σάουνας, περιποιήσεων προσώπου και σώματος, με αποκλειστικά πρωτόκολλα, που αναπτύχθηκαν ειδικά για τους επισκέπτες-πελάτες των χώρων μας. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται είτε δια της φυσικής παρουσίας σας, είτε υπό μορφή Δωροκαρτών προς προσφιλή σας πρόσωπα, είτε υπό μορφή διοργάνωσης εορτασμών, επετείων, bachelor ή εταιρικών προσφορών.
  2. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα των αλλαγών, των προσθηκών, των τροποποιήσεων ή του τερματισμού οιασδήποτε δραστηριότητας ή υπηρεσίας, για οποιαδήποτε αιτία το κρίνει αναγκαίο, καθώς και τις τροποποιήσεις των ωραρίων λειτουργίας, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση ή ανακοίνωση.
  3. Οι υπηρεσίες που παρέχονται και ισχύουν με τις περιγραφές και οι τιμές τους είναι αυτές που αναρτώνται στην επίσημη ιστοσελίδα μας, καθώς και οι τρέχουσες προσφορές σε προωθητικές ενέργειες σε υπηρεσίες, συνδυαστικά ή εκπτωτικά πακέτα κλπ. και μπορούν να αναθεωρηθούν ανά πάσα στιγμή. Οποιεσδήποτε εκπτωτικές ή προωθητικές αναρτήσεις που έγιναν κατά διαστήματα στο παρελθόν και παραμένουν αναρτημένες στο διαδίκτυο, δεν ισχύουν. Οι εκπτώσεις σε υπηρεσίες που παρέχονται σε πελάτες διάφορων συνεργαζόμενων εταιρειών, ισχύουν επί των αρχικών μεμονωμένων υπηρεσιών. Δεν ισχύουν στις συνδυαστικές υπηρεσίες, τα εκπτωτικά πακέτα και γενικά σε οποιεσδήποτε υπηρεσίες παρέχονται με έκπτωση.
  4. Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται κατόπιν προκαθορισμένων ραντεβού. Φροντίστε για την έγκαιρη κράτησή σας. Οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής ή οι περαστικοί είναι πάντα ευπρόσδεκτοι, αλλά η εξυπηρέτησή τους εξαρτάται από τη εκάστοτε διαθεσιμότητα . Οι ομαδικές κρατήσεις και οι ειδικές εκδηλώσεις θα πρέπει να προγραμματιστούν όσο το δυνατόν νωρίτερα. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απαιτήσει προκαταβολή από το 50% έως το 100% της αξίας της υπηρεσίας ως εγγύηση του ραντεβού .  Παρακαλούμε να είστε σίγουροι για το πρόγραμμά σας όταν κάνετε μια κράτηση και βεβαιωθείτε ότι είστε ενήμεροι για την Πολιτική Ακύρωσης για να αποφύγετε τις περιττές επιβαρύνσεις. Οι υπηρεσίες πριν την εκτέλεσή τους προπληρώνονται.
  5. Παρακαλείστε να έρχεστε τουλάχιστον 15 λεπτά πριν από το ραντεβού σας, ειδικά αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη. Όλοι οι επισκέπτες είναι υποχρεωμένοι να συμπληρώσουν το «Έντυπο Πελάτη» με τα φορολογικά τους στοιχεία για την έκδοση των αποδείξεων και να ενημερωθούν για τις αντενδείξεις . Σας υπενθυμίζουμε ότι οι καθυστερημένες αφίξεις δεν μπορούν να λάβουν παράταση του χρόνου υπηρεσίας. Η αργοπορία στην ώρα του ραντεβού σας , μπορεί να μειώσει το χρόνο τηςυπηρεσίας σας, χωρίς μείωση του κόστους της.
  6. ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:  Οι ώρες λειτουργίας των Polis Hammam®-Polis Loutron®  αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας δίπλα σε κάθε κατάστημα. Ειδικά αιτήματα για εξυπηρέτηση εκτός των κανονικών ωρών λειτουργίας μπορούν να ικανοποιηθούν κατόπιν συνεννόησης με έξτρα χρέωση και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
  7. ΥΓΕΙΝΗ: Για την τήρηση της υγιεινής και καθαριότητας, όλος ο εξοπλισμός και τα εργαλεία μας πλένονται και καθαρίζονται μετά από κάθε υπηρεσία, με αντισηπτικά.
  8. ΜΑΣΑΖ-ΧΑΜΑΜ:  Όλες οι συνεδρίες μας δεν έχουν ιατρικό ή θεραπευτικό στόχο, έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για την προσωπική σας πρόληψη, χαλάρωση, ξεκούραση και ευεξία.
  9. ΔΩΡΟΚΑΡΤΕΣ-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ:  Μπορείτε όλα να τα αγοράσετε από τη ρεσεψιόν του καταστήματος, είτε απευθείας από την ιστοσελίδα μας, είτε τηλεφωνικά , με μετρητά ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με χρήση χρεωστικών και πιστωτικών καρτών (Mastercard & Visa) ή οποιαδήποτε άλλη κάρτα είναι αποδεκτή από το σύστημα της Εθνικής Tράπεζας, που υποστηρίζει τα ΡΟS της εταιρείας μας. Οι δωροκάρτες  είναι διαθέσιμες για αγορά, για οποιοδήποτε συγκεκριμένη υπηρεσία επιθυμείτε ή για ποσό που μπορείτε εσείς να καθορίσετε. Οι δωροκάρτες έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ισχύος και παραδίδονται σε μία εντυπωσιακή συσκευασία δώρου. Παράταση της διάρκειάς τους είναι δυνατή μόνο για σπουδαίο λόγο και είναι στην απόλυτη κρίση της εταιρείας.
  10. ΑΤΟΜΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Μπορούμε να διαμορφώσουμε εξατομικευμένα πακέτα για εσάς με μια σειρά από υπηρεσίεσ της επιλογής σας σε προνομιακές τιμές καθώς και να διοργανώσουμε εορτασμούς ή εταιρικές εκδηλώσεις μελών ή σεμιναρίων ή παρουσιάσεων και προωθητικών ενεργειών κατόπιν συνεννοήσεως. Για ειδικές περιστάσεις, υπάρχει η δυνατότητα catering με έξτρα χρέωση.
  11. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΑΛΚΟΟΛ:  Καλό είναι να πίνετε άφθονο νερό πριν και μετά από τις υπηρεσίες, ειδικά τις υπηρεσίες του χαμάμ, για να μείνετε καλά ενυδατωμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια. Κατανάλωση φαγητού και αλκοόλ δεν συνιστάται, πριν ή μετά από υπηρεσίες.
  12. ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑΤΑ: Το φιλοδώρημα δεν συμπεριλαμβάνετε στις τιμές μας , είναι όμως μια ευρέως διαδεδομένη πολιτιστική παράδοση και είναι πάντα ευπρόσδεκτο. Αν είστε ευχαριστημένοι με την υπηρεσία που σας παρείχαμε, είναι μία ικανοποίηση, μία επιβράβευση προς τους μασέρ μας για την εξαίρετη εξυπηρέτηση, αφοσίωση, καλή ενέργεια που προσέφεραν.
  13. Νέοι κάτω των 15 ετών θα πρέπει να συνοδεύονται από τους γονείς τους, να είναι ανά πάσα στιγμή υπό την επίβλεψή τους και να μην θορυβούν ή να ενοχλούν με την συμπεριφορά τους. Σε παρόμοιες συμπεριφορές η εταιρεία έχει όλο το δικαίωμα διακοπής τηςυπηρεσίας και αποβολής τους από τους χώρους.
  14. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ : Επιβάλλεται να δείχνεται σεβασμό στην επιχείρηση και στους άλλους επισκέπτες που επιθυμούν να κλείσουν μια υπηρεσία ειδοποιώντας για ακυρώσεις γραπτά με email στο εκάστοτε κατάστημα, τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα. Η ακύρωση του ραντεβού σας 24 ώρες πριν, δεν σας επιφέρει καμιά χρέωση με δικαίωμα ανανέωσης του ραντεβού. Η ακύρωση του ραντεβού σας σε λιγότερο από 24 ώρες και έως 5 ώρες σας επιφέρει χρέωση 50% της αξίας της υπηρεσίας σας με δικαίωμα ανανέωσης του ραντεβού σας, προσθέτοντας την παραπάνω χρέωση 50%. Η ακύρωση του ραντεβού σας σε λιγότερο από 5 ώρες καθώς και η παράλειψη ακύρωσης ή η μή εμφάνισή σας σας επιφέρει χρέωση 100% της αξίας της υπηρεσίας σας χωρίς δικαίωμα ανανέωσης του ραντεβού σας. Για τις ομαδικές κρατήσεις 5 ατόμων και άνω, η ακύρωση πρέπει να γίνεται πριν 48 ώρες με δικαίωμα ανανέωσης των ραντεβού, διαφορετικά σε κάθε άλλη περίπτωση σας επιφέρει χρέωση 100% της αξίας των υπηρεσιών. Σε όλες περιπτώσεις οι ακυρώσεις ή οι ανανεώσεις των ραντεβού γίνονται ΜΟΝΟ με γραπτή ενημέρωση στην ηλεκτρονική διεύθυνση του εκάστοτε καταστήματος. Όλα τα ραντεβού υποχρεωτικά προπληρώνονται ως εγγύηση και σε καμία περίπτωση δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων.
  15. Η εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην επιτρέπει την είσοδο στους χώρους της σε πελάτες που δεν συμμορφώνονται με τους κανονισμούς λειτουργίας, να διακόψει την υπηρεσία τους αν έχουν ανάρμοστη συμπεριφορά και να τους αποβάλλει, χωρίς χρηματική αποζημίωση ή επιστροφή ποσών που καταβλήθηκαν για τις υπηρεσίες τους και να απαιτήσει λήψη μέτρων για αποκατάσταση οποιασδήποτε ζημίας ή φθοράς υπέστη.
  16. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε τυχόν απώλεια, φθορά ή κλοπή προσωπικών ειδών των επισκεπτών-πελατών των χώρων.
  17. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για ατυχήματα ή βλάβη της υγείας ή της ζωής ή τον θάνατο που μπορεί να συμβεί ή να προκληθεί στους επισκέπτες από την χρήση και την ενασχόληση με τις δραστηριότητες των χώρων, είτε κατά την διάρκεια λειτουργίας των ή μετά από αυτήν. Οι επισκέπτες-πελάτες είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να γνωρίζουν την κατάσταση της υγείας τους. Η εταιρεία δεν μπορεί να γνωρίζει, ούτε ευθύνεται για τυχόν επιδείνωση της υγείας (γνωστής ή άγνωστης αιτιολογίας) που μπορεί να προκληθεί, από την λήψη των υπηρεσιών της.